Enkele jaren geleden voerde snoepjesproducent Astra Sweets een psychosociale risicoanalyse uit. De bevraging liet de medewerkers echter achter met honger naar meer. Het personeel wilde graag de resultaten van de enquête zien en waren benieuwd naar mogelijke vervolgacties. Er was dus nood aan “Take two” met een fris en innovatief karakter.
Knowledge Klub nam de medewerkers via The Labs mee op reis naar een nog zoeter Astra. Geen saaie vragenlijsten, maar wel een originele en innovatieve bevraging, verspreid over vijf verschillende vestigingen in België, Nederland en Duitsland.
Onze bijdrage:
Alle medewerkers werden binnen één week bevraagd, inclusief dag-, nacht- en weekendarbeiders in verschillende shifts.
De medewerkers vulden de vragenlijsten volledig en waarheidsgetrouw in, waardoor heel wat nieuwe informatie aan het licht kwam. De transparante aanpak en openheid over de resultaten zorgde voor vertrouwen bij de medewerkers. Ze voelden zich gehoord en geapprecieerd.
Deze aanpak smaakt naar meer!
Eens binnenkijken in The Labs? Boek een virtuele tour!
© Copyright – Alle rechten voorbehouden aan KnowledgeKlub